انصاری فرد در استقلال؟!
 
فوتبال ایران
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : pooriafarhadi
انصاری فرد پیش از آغاز فصل هم قصد داشت به استقلال برود اما برای اینکه تماشاگران پرسپولیس را نسبت به خود حساس نکند، با توصیه قلعه نویی به تراکتورسازی رفت تا نیم فصل به استقلال بیاید. به این ترتیب به احتمال فراوان کریم انصاری فرد در نیم فصل از تراکتورسازی جدا می‌شود و آبی پوش خواهد شد.
انصاری فرد در استقلال؟!

گروه ورزشی - کریم انصاری فرد مهاجم سر‌شناس تراکتور که بعد از کش و قوس‌های فراوان به این باشگاه پیوست، آرام آرام در حال جا افتادن در ترکیب این تیم است و روند گلزنی‌هایش را چند هفته ایست که شروع کرده، اما خبر می‌رسد که مهاجم تراکتورسازی، نیامده، هوای رفتن کرده است!
به گزارش افکارنیوز؛ ظاهرا در متن قرارداد انصاری فرد با تراکتورسازی بند جالبی به درخواست کریم درج شده و بر اساس این بند هر زمان باشگاهی خواهان جذب انصاری فرد بود، او می‌تواند از تراکتورسازی جدا شود. باشگاه تراکتور درصدد بود واژه «خارجی» را در این بند قرارداد قید کند که مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفت زیرا کریم انصاری فرد قصد داشت که اینگونه مسیر جدایی‌اش از تراکتور باز باشد و بتواند با خیال راحت در نیم فصل به استقلال نقل مکان کند چرا که توافقات لازم در این زمینه را قبلا انجام داده! انصاری فرد پیش از آغاز فصل هم قصد داشت به استقلال برود اما برای اینکه تماشاگران پرسپولیس را نسبت به خود حساس نکند، با توصیه قلعه نویی به تراکتورسازی رفت تا نیم فصل به استقلال بیاید. به این ترتیب به احتمال فراوان کریم انصاری فرد در نیم فصل از تراکتورسازی جدا می‌شود و آبی پوش خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال ایران و آدرس football.iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 4201
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1